Modeļu uzbūve RC Drift Modeļu uzbūve

Radio vadāmo modeļu uzbūve ir ļoti līdzīgi reālai 1:1 auto uzbūvei, tikai to izmērs ir 1:10. Visām radio vadāmām profesionālām drifta modeļiem ir 4x4 piedziņa. Ir modeļi kuriem ir jaudu sadalījums uz asīm - 15% aizmugurējie riteņi griežas ātrāk par priekšējiem (tā saucamais CS). Kā arī aizmugurē nav reduktors, bet gan bloķēts diferenciāls tā saucamais "bloķis" kas maksimāli pietuvina īstai drifta mašīnai ar aizmugures piedziņu. Savukārt uz priekšējās ass ir uzstādīts tā saucamais "one way", kas ļauj priekšējiem riteņiem griezties tikai uz vienu pusi, tas ir uz priekšu. Šiem modeļiem motora jauda var būt pat līdz 0,7 zs kuru ātrums var sasniegt pat līdz 120 km/h. Šos modeļus darbina elektromotors. Baterijas darbošanās laiks pie nepārtrauktas braukšanas var būt līdz  2 stundām un vairāk.
Šeit Jūs varat aplūkot profesionālo radio vadāmo mašīnu uzbūvi:


Tad Jūs saprotat cik foršas ir profesionālās radio vadāmās drift automašīnas un kā ar tām varat izpausties un gūt no tā patīkamas emocijas un pavadīt jautri un aizraujoši laiku. Nākamais jautājums ir "Elektriskie vai Nitro?" Ir priekšrocības un trūkumi, elektrisko modeļiem, bet kopumā, es domāju, ka ar elektriskiem radio vadāmām automašīnām ir labāk driftēt. Elektriskās radio vadāmās drift automašīnas piedāvāt konsekventāku griezes momentu un ātrāku dzinēja reakciju nekā nitro modeļi, padarot tos par labāko izvēli driftēšanā.

Priekšrocības elektromotoriem:

  • Konsekvents griezes moments;
  • Asāka dinamika;
  • Salīdzinoši tīrs;
  • Darbība iekštelpās.

Mīnusi elektromotoriem:

  • Baterijas mūžs;
  • Uzlādes laiks;
  • Nepieciešama strāva uzlādēšanai (12v vai 230v).

Priekšrocības nitro motoriem:

  • Degvielu papildinot, nepārtraukta darbība;
  • Reālistisks virzuļdzinējs;
  • Drifts ar reālu dūmošanu.

Mīnusi nitro motoriem:

  • Netīrs eļļas / degvielas maisījums;
  • Daudz lielāks troksnis;
  • Izplūdes gāzess;
  • Nav vēlams braukt iekštelpās.